Min side
Se dit forbrug, regninger og dine oplysninger samt aftaler
Du logger ind på https://nordiskenergi.min-forsyning.dk/login eller blot ved at klikke her 😊
Ofte stillede spørgsmål til brug af “min side” kan du se svar på her.
Ønsker du kundeservice til brug af “min side” er vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig godt i vej.
Konktakt vores venlige personlige kundeservice ma-fr 10-15, på 91 30 30 40 / kundeservice@nordiskenergi.dk
√ JA. Du kan altid følge dit el forbrug via vores selvbetjening; https://nordiskenergi.min-forsyning.dk/login
Har du spørgsmål til brugen af selvbetjeningen kan du se ofte stillede spørgsmål her på siden og du er selvfølgelig også altid velkommen hos vore venlige kundeservice der vil hjælpe dig.
PS
Hvis du endnu ikke er kunde hos os kan du også altid følge dit el forbrug via eloverblik – klik på linket eloverblik.dk, og du er også altid velkommen til at spørge kundeservice.
I forbindelse med login på eloverblik.dk , skal du bruge en webaccesskode. Webaccesskoden kan normalt findes på fakturaen sammen med information om målerens GSRN- og målernummer.
Hvis du endnu ikke har modtaget en faktura, vil kundeservice kunne finde webacceskoden på målepunkt siden under stamdata.
Sådan logger på selvbetjeningen:
1. Brug linket https://nordiskenergi.min-forsyning.dk/login
2. Første gang du logger på skal du klikke på ”glemt kodeord”
3. Derefter indtaster du dit kundenummer, det står angivet i mailen med din regning.
- Du modtager dit nye kodeord på din mail.
- I mailens emnefelt står der : ”Nordisk Energi: Dit nye kodeord”
- Har du ikke modtaget mailen?
- Tryk IKKE på ”Glemt kodeord?” igen
- Vent 2 minutter
- Tjek venligst mails i dit spamfilter
- Kan du stadig ikke logge på kontakt vores venlige kundeservice 91 30 30 40 (ma-fr kl. 9-15)
Sådan finder du dine regninger på selvbetjeningen
1a. Har du fået en ny regning kan du se den på forsiden af selvbetjeningen
1b. Du kan også finde en samlet oversigt på nye og tidligere dine regninger
Klik på menu punktet ”Mine aftale” øverst på siden
Klik herefter på din adresse for at se regningsoversigten.
2. Efter du har klikket på adresse kommer du til et nyt skærmbillede med dine regninger
Download vejledningen her:
Selvbetjeningsvejledning
Du kan altid se dine regninger på selvbetjeningen 🙂
Sådan logger på selvbetjeningen:
1. Brug linket https://nordiskenergi.min-forsyning.dk/login
2. Første gang du logger på skal du klikke på ”glemt kodeord”
3. Derefter indtaster du dit kundenummer, det står angivet i mailen med din regning.
- Du modtager dit nye kodeord på din mail.
- I mailens emnefelt står der : ”Nordisk Energi: Dit nye kodeord”
- Har du ikke modtaget mailen?
- Tryk IKKE på ”Glemt kodeord?” igen
- Vent 2 minutter
- Tjek venligst mails i dit spamfilter
- Kan du stadig ikke logge på kontakt vores venlige kundeservice 91 30 30 40 (ma-fr kl. 9-15)
Sådan finder du dine regninger på selvbetjeningen
1a. Har du fået en ny regning kan du se den på forsiden af selvbetjeningen
1b. Du kan også finde en samlet oversigt på nye og tidligere dine regninger
Klik på menu punktet ”Mine aftale” øverst på siden
Klik herefter på din adresse for at se regningsoversigten.
2. Efter du har klikket på adresse kommer du til et nyt skærmbillede med dine regninger
Download vejledningen her:
Selvbetjeningsvejledning
Dit kundenummer står angivet i mailen med din leevringsbekræftelse samt i mailen med din regning.
Dit kundenummer består af bogstavet K efterfulgt af 7 cifre f.eks. K1234567
Kan du ikke finde dit kundenummer er du altid velkommen til at kontakte vores venlige kundeservice på kundeservice@nordiskenergi.dk eller på 91 30 30 40 (ma-fr kl. 9-15)
Vi er
Nordisk Energi
Alle fortjener en strømregning der er til at forstå med et beløb uden overraskelser. Nordisk Energi køber strøm fra hele Norden og leverer den direkte til dig. Du vælger om du vil betale en fast eller variabel pris på din strøm. Det er strøm der er til at forstå. Velkommen til Nordisk Energi.