Services og gebyrer

Services og gebyrer

 

Har du spørgsmål ?

Du er altid velkommen hos vores kundservice; 

kundeservice@nordiskenergi.dk 
91 30 30 40ma-fr kl. 9-15.

 

PS: 
Du kan også læse andre kunders oftest stillede spørgsmål, kaldet FAQ, på linket her 

 Inkl. Moms

  • Mobile Pay betaling

    0,00 kr.

    Betalingsgebyr, betalingsservice

    9,95 kr.

    Betaling via indbetalingskort (sendt på e-mail eller brev

    50,00 kr.

    Bankoverførsel, straksoverførsel

    100 kr,-

    IOI, elektroniskfaktura

    100 kr,-

    Serviceabonnement bagudbetaling

    49,00 kr.

    1.Betalingspåmindelse

    100,00 kr.

    Rykker (Rykkerskrivelse)

    100,00 kr.

    Rykker (Inkassomeddelelse)

    100,00 kr.

    Rykker (lukkebrev)

    100,00 kr.

    Igangsættelse teknisk afbrydelse af målepunkt

    650,00 kr.

    Service flytning uden varsel (privat )

    850,00 kr.

    Misligholdt aftale (erhverv)

    4000,00 kr.

Hvad betyder grøn strøm?

Hvad er forskellen på white leafwhite leaf og white leafwhite leaf ?

Elprodukter med ét blad white leafwhite leaf er baseret 100 pct. på vedvarende energikilder, da vi køber certifikater svarende til hele dit elfor-brug.

Elprodukter med to blade white leafwhite leaf er baseret 100 pct. på vedvarende energikilder, da vi køber certifikater svarende til hele dit elforbrug. Vi har derudover lavet klimatiltag, som gør, at udledningen af C02 og andre drivhusgasser reduceres svarende til den energi, du forbruger.

Du får dog ikke leveret ren grøn strøm [el. vindstrøm, solenergi osv.] i dine stikkontakter, da al strøm bliver blandet sammen i el-nettet. Læs mere her [link til uddybende information].

Spørg løs!

Inden du smutter

Er du i tvivl om du skal skifte eller har du bare et spørgsmål så ringer vi dig gerne op.

Udfyld felterne og bliv kontaktet allerede i dag.