Indsend oplysninger om ladeboksen

Vi manler kun nogle få informationer, før din ladeboksen kan forbindes til vores serviceabonnement.

Bliv kunde

Dine oplysninger

Hvis du gerne vil starte op tidligere end 14 dage fra i dag, skal du være indforstået med at du automatisk fraskriver dig de 14 dages fortrydelsesret du har i henhold til lovgivningen" ellers skal du blot vælge en opstartsdato der er senere end 14 dage fra i dag

Husk at vælge datoen for din indflytning ovenfor

Vælg produkt
Din første regning betaler du som et engangs depositim førend du får strøm for da vi lægger ud for dit forbug - herefter trækkes du altid for dit månedlige forbrug den. 1. måneden efter forbrugs måneden. Opsigelsesfrist.(kun ved fastpris) Der gælder en 6 måneders bindingsperiode på din fastprisaftale fra det tidspunkt du modtager strøm fra os. Din elaftale kan opsiges med en måneds varsel efter bindingsperioden. Opsiger du aftalen med udløb inden bindingsperioden, vil du på din fastprisaftale blive opkrævet 1.400,- kr. til dækning af administration og tab. Fortrydelsesret. Hvis du fortryder din bestilling, kan du annullere den inden for 14 dage fra bestillingsdatoen. Du skal blot maile kundeservice@nordiskenergi.dk
Betalingsinformation
Betalingsservice
Dine oplysninger

Elpris

Dette er den rå elpris, som fastsættes på den nordiske elbørs, Nord Pool, for det specifikke prisområde, du tilhører. Den oplyste pris er et gennemsnit for sidste måned prisområde DK2.

Den angivne pris inkluderer moms og afspejler den samlede elpris. Vær opmærksom på, at selvom din elpris følger udsvingene på elbørsen, er den ikke identisk med elbørsens pris. Dette skyldes, at flere tillæg lægges oveni. Din samlede elpris består derfor af flere variable elementer, som vi har beskrevet i vores priseksempel.

Du kan se priserne på den nordiske elbørs ved at klikke her – Den nordiske elbørs.

Transport og afgifter

En del af denne post er elafgiften, som går direkte til staten. Både elafgift og betaling for transport af strøm skal alle betale. Det er ikke noget, man kan undgå ved at skifte til et andet elselskab.

De viste priser for transport er et priseksempel beregnet ud fra, at man bor i Radius Elnets område (København/Nordsjælland). Transportprisen varierer alt efter, hvilket netselskab man har og kan desuden stige eller falde, hvis netselskabet beslutter det (Find dit lokale netselskab).

Disse afgifter og prisen for transport af strøm bliver opkrævet af Nordisk Energi og viderefaktureret til staten og netselskaberne uden tillæg.

Punktet består af:

  • Elafgift
  • Systemtarif
  • Transmissions nettarif
  • Nettarif C

Pristillæg

Dette er Nordisk Energis pristillæg.

Omkostningstillæg

Nogle selskaber tager penge for at købe din strøm.

Det gør vi ikke.

Oprindelsesgarantier

Du kan vælge at bidrage til den grønne omstilling.

Vi kan ikke levere 100 % strøm fra vedvarende energikilder direkte i din stikkontakt – det er der ingen elselskaber, der kan – men vi køber oprindelsesgarantier, som garanterer, at der produceres nok strøm fra sol, vind eller vand til at dække dit årlige elforbrug.

Det er vores måde at sørge for, at du som kunde er med til at støtte den grønne omstilling i Danmark, hver gang du tænder lyset eller bruger opvaskemaskinen.

Tariffer og netabonnement

Som elnetkunde betaler du for at få strømmen transporteret fra produktionsstedet til din bolig eller virksomhed gennem elnettet. Denne transport udføres af dit lokale netselskab, som eksempelvis kan være (Cerius, Radius Elnet eller N1).

Du betaler desuden et fast månedligt abonnement til netselskabet samt en variabel tarif baseret på dit elforbrug i kWh. Disse beløb opkræves af Nordisk Energi og viderefaktureres til dig uden tillæg.

Størrelsen på både netabonnementet og tariffen fastsættes ikke af os, men af den uafhængige offentlige instans Forsyningstilsynet. Du kan læse mere om dette på deres hjemmeside: https://forsyningstilsynet.dk/forbrugerinformation

Punktet består af:

  • TSO – System Abonnement
  • Net abo C forbrug

Elaftale

Det er nemt for dig at skifte til ny leverandør af el, og det er din ret frit at kunne vælge hvem du vil have leveret el fra.

Hvis du tilvælger el-aftale hos os, så sørger vi for det hele – også opsigelsen af din nuværende leverandør.

Du behøver ikke at have information om hvad dit nuværende forbrug er, hvilken aftale du har eller hvilket selskab der leverer din strøm – alt det finder vi ud af.

Elafgiftsrefusion

Du modtager 100% elafgiftsrefusion på din elbil eller plug-in hybrid når du oplader hjemme.

Har du en elaftale hos Nordisk Energi refunderer vi også momsen af elafgfiten og det kan derfor hurtigt betale sig at være elkunde samtidig.

Refusionen sker helt automatisk.

Leje og serviceaftale

Med en ladepakke fra Nordisk Energi får du reparation, support, kundeservice og mulighed for elafgiftsrefusion (hvis du er berettiget hertil).

Derudover er følgende en del af aftalen:

  • Løbende opdatering af ladeboks
  • Assistance ved driftsstop og funktionsfejl
  • Assistance til fejlfinding
  • Når du lejer en ladeboks fra Nordisk Energi, giver vi garanti på din ladeløsning i hele din abonnementsperiode.
  • Adgang til et ladenetværk med mere end 600.000 ladepunkter.

Serviceaftale

Med en ladepakke fra Nordisk Energi får du reparation, support, kundeservice og mulighed for elafgiftsrefusion (hvis du er berettiget hertil).

Derudover er følgende en del af aftalen:

  • Løbende opdatering af ladeboks
  • Assistance ved driftsstop og funktionsfejl
  • Assistance til fejlfinding
  • Når du køber en ladeboks fra Nordisk Energi, giver vi garanti på din ladeløsning, så længe der betales serviceabonnement.
  • Adgang til et ladenetværk med mere end 600.000 ladepunkter.

*Den samlede pris forudsætter, at du vælger MobilePay. På den måde undgår du betalingsgebyrer for Betalingsservice eller indbetalingskort.
Ovenstående pris er baseret på en kunde i Radius netområde med et forbrug på 4.000 kWh/år. Transport, afgifter, tariffer og netabonnement viderefaktureres uændret til dig.
Alle priser er inkl. moms

Bliv kontaktet af kundeservice

Attraktiv elaftale til jeres lejere

En rammeaftale er også til fordel for jeres lejere. De undgår besværet med at vælge en el-leverandør og får én ting mindre at bekymre sig om i forbindelse med en flytning.

Ved at vælge Nordisk Energi som el-leverandør får jeres lejere strøm til konkurrencedygtige priser, ingen binding og fremragende kundeservice.

Rammeaftaler for udlejere af boliger

Forenkl flytteprocessen

Gennem en rammeaftale sikrer vi, at til- og fraflytning af jeres lejere sker gnidningsløst og problemfrit.

Vi sørger for, at jeres lejere indgår en korrekt elaftale ved indflytning, og når lejere meddeler flytning, sikrer vi, at det sker til rette tid. Dette reducerer administrativt arbejde for jer som udlejere og begrænser tomgangsforbruget, hvor I skal dække elforbruget i jeres lejemål.

Med rammeaftalen får I direkte adgang til et telefonnummer og en e-mail til vores dedikerede serviceteam, som kan besvare jeres spørgsmål og henvendelser hurtigt og præcist.

Skal jeres byggeri have en god start uden unødige forsinkelser?

Med Nordisk Energi Byggestrøm er I sikret strøm på byggepladsen helt fra starten.

I kan bestille byggestrøm til et enkelt byggeri eller kontakte os for en fast byggestrømaftale, som giver en række fordele, hvis I har flere projekter.

Hvad betyder grøn strøm?

Hvad er grøn strøm?

Grøn strøm fra Nordisk Energi er baseret 100 pct. på vedvarende energikilder, da vi køber certifikater svarende til hele dit elforbrug.

Nordisk Energi sælger “grøn variabel” som er grøn strøm med oprindelsescertifikater fra de nordiske landes solanlæg, vindmøller og vandkraftanlæg.

Du får dog ikke leveret ren grøn strøm [el. vindstrøm, solenergi osv.] i dine stikkontakter hele tiden , da al strøm bliver blandet sammen i el-nettet for at sikre der er strøm nok til alle når der ikke er nok vedvarende energi. Læs mere her [link til uddybende information].